مدیرکل شیلات مازندران از رهاسازی پنج قطعه ماهی مولد قرهبرون در دریای خزر خبر داد و گفت: برای نخستینبار در کشور، این ماهیان پس از استحصال تخم به روش میکروسزارین و طی دوره بازتوانی، بهجای حذف از چرخه حیات به زیستگاه طبیعی خود بازگردانده شدند به گزارش آب و غذا به نقل از فارس ، نیما حسینزاده، مدیرکل شیلات مازندران از رهاسازی پنج قطعه ماهی مولد قرهبرون در دریای خزر خبر داد و اظهار کرد: این ماهیان نخستین گروهی هستند که پس از انجام فرآیند استحصال تخم به روش میکروسزارین، به جای حذف از چرخه حیات، پس از بازتوانی و اطمینان از سلامت کامل به زیستگاه طبیعی خود بازگردانده شدند. ادامه مطلب ...

