آب و غذا

- پایگاه خبری آب و غذا -

وزیر جهاد کشاورزی یک شرکت داروسازی دانش بنیان را در نظرآباد افتتاح کرد

وزیر جهاد کشاورزی یک شرکت داروسازی دانش بنیان را در نظرآباد افتتاح کرد

آب و غذا

همزمان با سفر استانی رئیس جمهور به استان البرز ، وزیر جهاد کشاورزی عصر پنجشنبه شرکت دانش بنیان داروسازی «ویتان فارمد» در شهرک صنعتی نظرآباد افتتاح کرد.

شرکت دانش بنیان داروسازی «ویتان فارمد»  تولید کننده انواع واکسن و انسولین قلمی  با سرمایه گذاری یک شرکت خارجی در شهرک صنعتی نظرآباد راه اندازی شده است.

مدیر شهرک صنعتی نظرآباد در حاشیه این آیین گفت: شرکت دانش بنیان ویتان فارمد با سرمایه گذاری یک صد میلیون یورویی شرکت داروسازی فارمای آلمان احداث شده است.

این شرکت که در زمینی به مساحت چهار هکتار احداث شده در مرحله اول اقدام به تولید واکسن کرونا برکت می کند که میزان تولید آن بر اساس سفارشات می باشد.

وی با بیان اینکه طرح توسعه این شرکت در حال اجرا  است، اظهار داشت: با راه اندازی این شرکت تاکنون برای ۲۵۰  نفر ایجاد اشتغال شده است.

رئیس جمهور در قالب نوزدهمین سفر استانی هیات دولت و در سال "تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" به منظور بررسی اولویت‌های توسعه بخشی و تصمیم گیری برای رفع مشکلات مردم  امروز پنجشنبه ۱۸ فروردین ماه مهمان استان البرز است.

در این سفر تعدادی از وزرای کشور و معاونان رییس جمهور به عنوان نمایندگان ویژه آیت الله رئیسی ، مسایل و مشکلات استان البرز را برای تصمیم گیری نهایی بررسی می کنند.
آیت الله سیدابراهیم رییسی پیش از این به ۱۸ استان شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان، مازندران و مشهد سفر کرده است./ایرنا