مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وضعیت بودجه تبلیغات گردشگری ایران را با وجود هشدار پرهیز از سفر به ایران را تشریح کرد و به پرسشهایی درباره دلیل تمرکز و توجه به کشورهایی همچون روسیه، چین، عراق و افغانستان و دیگر کشورهای همسایه در وضع موجود، که سفر گردشگران اروپایی و آمریکایی به ایران کمتر شده است، پاسخ داد
وبگاه   به نقل از ایسنا ، مسلم شجاعی، مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در تشریح وضعیت بودجه تبلیغات ایران و جذب گردشگر با فعال شدن مکانیزم ماشه و در شرایطی که بسیاری از کشورهای هشدار پرهیز از سفر را دادهاند، توضیح داد: در شرایط عادی که هیچ مشکلی از جمله ایرانهراسی و پروپاگاندا و جنگ وجود نداشته باشد، وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حوزه جذب گردشگر خارجی، دو رسالت دارد؛ معرفی و جذب.
                                                                    
                                        ادامه مطلب ...