یک متخصص قلب و عروق، هشدار داد که دخانیات شایعترین عامل مرگومیر قابل پیشگیری در بیماریهای قلبی است به گزارش به نقل از مهر ، لیلا حسینی، با تاکید بر اینکه مصرف حتی یک نخ سیگار سمی تلقی میشود، اعلام کرد: اثرات سوء مصرف دخانیات بر قلب شامل طیف وسیعی از اختلالات از جمله آریتمی، فشار خون حاد و سکتههای قلبی است که در زنان شدت و شیوع نگرانکنندهتری دارد. ادامه مطلب ...

