آب و غذا

- پایگاه خبری آب و غذا -

پنجمین نمایشگاه ملی توانمندی‌های روستاییان و عشایر در تهران برگزار می‌شود

پنجمین نمایشگاه ملی توانمندی‌های روستاییان و عشایر در تهران برگزار می‌شود

پنجمین نمایشگاه ملی توانمندی‌های روستاییان و عشایر در روزهای ۱۲ تا ۱۸ مهر ماه در مصلی بزرگ تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی سازمان امور عشایر ایران، به مناسبت روز ملی روستا و عشایر"، پنجمین نمایشگاه ملی توانمندی‌های روستاییان و عشایر ۱۲ تا ۱۸ مهرماه در مصلای بزرگ تهران برگزار خواهد شد.

بنابراین گزارش، ستاد ملّی روز روستا و عشایر به منظور دعوت از تمام تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی روستایی و عشایری برای شرکت در این نمایشگاه و عرضه مستقیم محصولات، فراخوان منتشر کرده است.

متن کامل این فراخوان به شرح زیر است:

به نام خدا

به اطلاع می‌رساند معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در نظر دارد با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی قابل عرضه روستایی و عشایری، نمایشگاه "عرضه مستقیم محصولات روستایی و عشایری" را از تاریخ ۱۲ تا ۱۸ مهر ماه سال جاری در محل مصلی تهران برگزار کند.

لذا از کلیه فعالان اقتصادی و تولید کنندگان برتر در زمینه‌های انواع فرش، پوشاک، مصنوعات چرمی، مبلمان، صنایع غذایی، کشاورزی و صنایع تبدیلی، صنایع غذایی، خشکبار و ادویه‌جات، صنایع شیلاتی، گیاهان دارویی و زینتی، صنایع دستی، صنایع خلاق فرهنگی، گردشگری و سایر ارایه دهندگان خدمات مرتبط مستقر در روستاها و مناطق عشایری و اطراف آن، نواحی صنعتی و یا در شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر دعوت به عمل می‌آورد به منظور شرکت در این نمایشگاه و معرفی تولیدات و خدمات خود به نشانی اینترنتیIRDEXPO.IR  مراجعه و یا به‌ صورت حضوری از طریق اداره‌های کل روستایی استانداری‌های کشور اقدام کنند.

مشارکت کنندگان ضمن دارا بودن بسته‌بندی استاندارد، زیبا،‌ به روز و دارای کیفیت مناسب عرضه در نمایشگاه، عرضه تجاری محصولات بادوام و پرمخاطب خانگی به میزان مورد نیاز تا پایان دوره برگزاری نمایشگاه و امکان عرضه محصولات با قیمت پایین‌تر محصولات در شهرهای بزرگ، باید توانایی لازم برای لجستیک و نگهداری محصولات همراه با ارایه خدمات پس از فروش را داشته باشند./مهر