آب و غذا

- پایگاه خبری آب و غذا -

آغاز واگذاری تراکتور به ایثارگران واجد شرایط تحت پوشش بنیاد شهید

آغاز واگذاری تراکتور به ایثارگران واجد شرایط تحت پوشش بنیاد شهید

واگذاری تراکتور به ایثارگران واجد شرایط تحت پوشش بنیاد آغاز شد.

به آب و غذا به نقل از حیات ، حجت‌اله امانی ضمن تبریک عید سعید غدیر خبر از آغاز واگذاری تراکتور به ایثارگران واجد شرایط تحت پوشش بنیاد شهید داد. 

تفاهم‌نامه واگذاری تراکتور به متقاضیان، مابین شرکت تراکتورسازی ایران و صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران منعقد شد.

واگذاری هزار تراکتور به ایثارگران

عضو هیات مدیره و مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران با اعلام تشکر از زحمات شرکت تراکتور سازی ایران در راستای خدمت‌رسانی به جامعه معزز ایثارگری پیرو تفاهم منعقد شده، گفت: مقرر شد ۱۰۰۰ دستگاه انواع تراکتور به قیمت روز کارخانه به جامعه هدف که شرایط لازم را دارا باشند واگذار شود.

انشاالله بتوانیم زمینه ساز اشتغال پایدار بخش قابل توجهی از عزیزان جامعه ایثارگری شده و در راستای انجام وظایف خود گامی موثر برداریم.

جزئیات خرید تراکتور با وام 

علاوه بر این پیگیر هستیم که بتوانیم با ارائه تسهیلات، خرید تراکتور را برای جامعه هدف بنیاد تسهیل کنیم.

امانی با تاکید بر توانمندی و روحیه جهادی جامعه معزز ایثارگری، ارائه خدمات بهتر و بیشتر به این قشر معزز را وظیفه و ماموریت اصلی صندوق اشتغال اظهار کرد.

مصطفی وحیدزاده، مدیرعامل شرکت تراکتورسازی ایران نیز ضمن تبریک عید ولایت و امامت گفت: امروز برای ما باعث افتخار است که توانستیم قدمی در راستای خدمت به خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و همه ایثارگرانی که برای این مملکت از جان و مال و عزیزان خود گذشته‌اند، برداریم.

ما اگر قبلا شاهنامه می‌خواندیم و افتخار می‌کردیم به افسانه‌های آن، پس از انقلاب اسلامی در این دوره ٤٥ ساله عزیزانی داریم که هر کدام از این بزرگواران اسطوره ای واقعی هستند که الگوهای خوبی برای نسل جدید می‌باشند.

در چند سال اخیر حرکت های خوبی در راستای کارآفرینی و خدمت رسانی به مردم عزیزمان شده که این تفاهم‌نامه در راستای خدمت به جامعه ایثارگری مفید و مثمرثمر خواهد بود.

تولیدات ما به صورت مستقیم اشتغالزایی می‌کند و تقریبا در هر تراکتور به صورت مستقیم برای بیش از ۳ نفر کارآفرینی ایجاد می‌شود. خداوند را شاکریم که این اتفاق امروز به دست ما برای جامعه ایثارگری آغاز شده و انشاالله بتوانیم خدمت رسان باشیم و از این فرصت هایی که خداوند متعال برای خدمت رسانی در اختیارمان گذاشته بهره مند شده و قدردان باشیم.

نظرات