آب و غذا

- پایگاه خبری آب و غذا -

بازرسان بازار محصولات کشاورزی در قزوین به ۴۵۰ گزارش مردمی رسیدگی کردند

بازرسان بازار محصولات کشاورزی در قزوین به ۴۵۰ گزارش مردمی رسیدگی کردند

آب و غذا

رییس سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: بازرسان بازار این سازمان از زمان آغاز طرح نظارت و پایش بر تولید و توزیع محصولات اساسی کشاورزی در استان به ۴۵۰ گزارش مردمی رسیدگی کرده‌اند.

 رضا افلاطونی با اعلام این خبر از انجام حدود هفت هزار مورد بازرسی از واحدهای عرضه کننده کالاهای اساسی استان در طی دو ماه گذشته خبرداد.

این بازرسی ها مربوط به واحدهای تهیه وتوزیع آرد و نان ، میادین عرضه میوه و تره بار، مرغ فروشی ها، قصابی ها و سایر مراکز عرضه کالاهای اساسی بوده است.

به گفته این مسئول در جریان این بازرسی ها ۸۱۰ مورد پرونده متخلفان در حوزه کالاهای اساسی تشکیل و بعد از مراحل ثبت ، جهت رسیدگی به تعزیرات ارسال شده است. 

علاوه بر بازرسی مستمر توسط اکیپ های گشت، طی این مدت ۴۵۰ مورد گزارش مردمی ثبت و اقدام شده و گشت های مشترک با تعزیرات نیز به صورت مستمرصورت گرفته است.

هم اکنون ۲۰ تیم بازرسی قرارگاه تامین امنیت غدایی در استان بر  بازار اقلام پر مصرف و کالاهای اساسی به صورت شبانه روزی نظارت می کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به تشدید بازرسی ها از بازار همزمان با ایام پایانی سال،گفت: این بازرسی ها در نوزو ۱۴۰۱ نیز با قوت ادامه خواهد داشت./ایرنا

0 نظر برای این مطلب ارسال شده است

نظرات

پر کردن فیلد های ستاره دار الزامیست