آب و غذا

- پایگاه خبری آب و غذا -

مدیرعامل سازمان تعاون روستایی شهادت رییس جمهور کشور را تسلیت گفت

مدیرعامل سازمان تعاون روستایی شهادت رییس جمهور کشور را تسلیت گفت

مدیرعامل و رییس هیأت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در پیامی شهادت و آسمانی شدن خادم الرضا سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور ایران را تسلیت گفت.

به گزارش آب و غذا به نقل از مهر ، ایوب فصاحت، مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در پیامی شهادت و آسمانی شدن خادم الرضا سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران را تسلیت گفت.
در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن رحیم

انا لله و انا الیه راجعون

غم و اندوهی بی پایان دل‌های مردم ولایتمدار و قدردان ایران اسلامی را در پی آسمانی شدن رئیس جمهور مردمی و همراهان ایشان در برگرفته است.

این ضایعه دردناک و غم بار مایه تالم خاطر جامعه تشکلهای بخش کشاورزی گردید. صفای باطن و اخلاص این شهید عزیز، که در تمامی دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای آرام نداشت و بر عهد صادقانه خود با مردم، با تمام توان ایستاد؛ برایشان بهترین تقدیر را رقم زده و شهادت در روز ولادت هشتمین اختر تابناک ولایت و امامت، نصیبشان گردید.

اینجانب شهادت جان‌سوز خادم ملت ایران، خادم الرضا حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی، محبوب، پرتلاش و انقلابی ایران اسلامی را خدمت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده و علو درجات و محشور شدن با انبیا و اولیا الله را برای این شهید گرانقدر و هیأت همراه وی از خداوند متعال مسئلت دارم.

0 نظر برای این مطلب ارسال شده است

نظرات

پر کردن فیلد های ستاره دار الزامیست