آب و غذا

- پایگاه خبری آب و غذا -

نحوه عرضه کالا و خدمات زیر ذره بین/ تلفن ۱۵۱۷ پاسخگوی شکایات است

نحوه عرضه کالا و خدمات زیر ذره بین/ تلفن ۱۵۱۷ پاسخگوی شکایات است

آب و غذا

یک مقام مسئول گفت: پیش از آغاز و دو روز بعد از تعطیلات نوروز، طرح عیدانه بازرسی اماکن توزیع مواد مورد نیاز مردم انجام می شود و مردم می توانند با شماره گیری ۱۵۱۷ شکایات خود را اعلام کنند.

سید ابراهیم ابراهیمی در مورد نظارت و بازرسی در طول ایام عید نوروز، اظهار کرد: سازمان ملی استاندارد از سال قبل و پیش از آغاز تعطیلات و دو روز بعد از تعطیلات نوروز، طرح عیدانه را به منظور بازرسی و بررسی اماکن توزیع مواد مورد نیاز مردم مثل سوپرمارکت‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها و حتی ترمینال‌ها و ارائه خدمات از طریق مأموران ادارات کل استاندارد در سراسر کشور اقدام می‌کند. معاونین و مدیران ستاد مرکزی سازمان ملی استاندارد را به منظور سرکشی به مراکز استان‌ها و نظارت بر این بازرسی‌ها اعزام می‌شوند.

در صدد هستیم نارضایتی که مردم در طول نوروز از وضعیت عرضه کالا و خدمات دارند را کاهش دهیم و بتوانیم این نارضایتی را به صفر برسانیم.

نظارت و بررسی در تمامی حوزه‌های مربوط به نیازهای مردم انجام خواهد شد و در صورت مشاهده تخلف، برخورد لازم انجام می‌شود.

وضعیت همه کالاهای عرضه شده در سوپرمارکت‌ها، نحوه ارائه خدمات و پذیرایی در هتل‌ها، نحوه استفاده و عرضه مواد غذایی در رستوران‌ها و برخورد با مشتری‌ها، رضایت از سفر و تأخیر اتوبوس‌ها و قیمت بلیت‌ها در ترمینال‌ها و… از جمله موارد بررسی خواهد بود.

مردم در صورت مشاهده تخلف می‌توانند از طریق تماس با تلفن ۱۵۱۷ شکایت خود را اعلام کنند./ایرنا

0 نظر برای این مطلب ارسال شده است

نظرات

پر کردن فیلد های ستاره دار الزامیست