آب و غذا

- پایگاه خبری آب و غذا -

امکان کشت مشارکتی بین ایران و کوبا

امکان کشت مشارکتی بین ایران و کوبا

نماینده عالی وزارت کشاورزی کوبا اعلام کرد: امکان کشت مشارکتی (فراسرزمینی) با شرکت‌های خدمات مکانیزاسیون بین ایران و کوبا وجود دارد که در قالب قراردادهای چند ساله می توان دنبال کرد.

به گزارش آب و غذا به نقل از مهر ، رسول سلگی، قائم مقام مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی در نشست مشترک هیأت کشاورزی کوبا و مدیران مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی اظهار کرد: با توجه به توانمندی بالای سازندگان ادوات و دنباله بندهای کشاورزی بویژه ماشین‌ها و ادوات خاک‌ورز، کاشت و سمپاش‌ های نوین و مدرن امکان صادرات این دستگاه‌ها به کشور کوبا فراهم است.

نماینده عالی کشاورزی کوبا با بیان اینکه از ماشین‌ها و ادوات تولیدی کشاورزی در نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌های کشاورزی مشهد بازدید کرده است، اظهار امیدواری کرد: از این ماشین‌ها در توسعه کشاورزی کوبا استفاده شود. کیفیت بالای ادوات همچنین قیمت مناسب آن به نسبت محصولات مشابه اروپایی و آمریکایی موجب اشتیاق و تمایل مسئولین کشاورزی کوبا به بهره‌گیری از محصولات تولیدی کشور جمهوری اسلامی ایران شده است.

امکان کشت مشارکتی (فرا سرزمینی) با شرکت‌های خدمات مکانیزاسیون وجود دارد که در قالب قراردادهای چند ساله و قابل تمدید امکان پذیر است.

0 نظر برای این مطلب ارسال شده است

نظرات

پر کردن فیلد های ستاره دار الزامیست