آب و غذا

- پایگاه خبری آب و غذا -

بکارگیری دانش‌آموختگان گروه دامپزشکی در رستوران‌های مشهد کلید خورد

بکارگیری دانش‌آموختگان گروه دامپزشکی در رستوران‌های مشهد کلید خورد

«دکتر محمد سیاح» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد با «مهندس امیر امیریان» مدیر عامل اتحادیه رستوران داران این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آب و غذا به نقل از مهر ، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد هدف از این دیدار را بکارگیری فارغ التحصیلان رشته های مرتبط با دامپزشکی در رستوران های دارای سردخانه نگهداری فرآورده های خام دامی در قالب طرح همیاران سلامت دامپزشکی عنوان کرد و گفت: با توجه به دستورالعمل ها و آیین نامه های ابلاغی سازمان دامپزشکی کشور و اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، تمامی مراکزی که دارای سردخانه نگهداری فرآورده های خام دامی زیر 50 تن می باشند، باید نسبت به جذب و بکارگیری ناظر بهداشتی دامپزشکی جهت رعایت استانداردهای بهداشتی در حوزه فرآورده های خام دامی اقدام نمایند.

«دکتر محمد سیاح» با اشاره به اینکه با اجرای این فعالیت، بهداشت و امنیت غذایی شهروندان پیگیری و رصد می گردد، افزود: در راستای اجرای این طرح، ز.

وی، خاطر نشان ساخت: شهرستان مشهد، دارای بیش از 900 رستوران و مرکز پذیرایی می باشد که هر ساله این مراکز به 30 میلیون زائر و مجاور بارگاه ملکوتی امام مهربانی ها، حضرت ثامن الحجج (ع)، خدمت رسانی می نمایند.

نظرات