آب و غذا

- پایگاه خبری آب و غذا -

رتبه اول گلستان در کشت قراردادی محصولات کشاورزی

رتبه اول گلستان در کشت قراردادی محصولات کشاورزی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان با اشاره به آمار عملکرد سال ۱۴۰۱، گفت: کسب رتبه اول کشور در کشت قراردادی با ۱۵۷ هزار هکتار از جمله موفقیت های بخش کشاورزی گلستان بوده است.

محمد برزعلی گفت : سال گذشته بخش کشاورزی در استان گلستان کارنامه درخشانی داشت.

کسب رتبه اول کشور در کشت قراردادی با ۱۵۷ هزار هکتار، کسب رتبه اول کشور در جذب تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی با هزار و ۱۳۵ میلیارد ریال، رتبه اول کشور در تولید دانه های روغنی با بیش از ۱۰۰ هزار تن، رتبه دوم کشور در تولید گندم با بیش از یک میلیون تن و رتبه دوم تولید گوشت مرغ با بیش از ۲۷۰ هزار تن بخشی از عملکرد جهادکشاورزی گلستان در سال گذشته است.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۲ «مهار تورم و رشد تولید»، بیان کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب بر توجه به معیشت مردم و افزایش تولید، نقشه راه ما برای سال ۱۴۰۲ خواهد بود.

برزعلی در ادامه سخنانش با بیان اینکه شهید سرافراز مقداد مهقانی، بیستمین شهید مدافع حرم استان گلستان، در راه دفاع از حرم عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب (س) به شهادت رسیده است، افزود: وظیفه همه ما حرکت در مسیر تداوم راه شهیدان گرانقدر است و باید همه تلاش خود را برای اعتلای آرمان‌ها و اهداف شهدای عزیز به کار بگیریم./مهر

0 نظر برای این مطلب ارسال شده است

نظرات

پر کردن فیلد های ستاره دار الزامیست