آب و غذا

- پایگاه خبری آب و غذا -

روزانه بیش از ۸۰ تن گوشت مرغ در کرمانشاه توزیع می‌شود

روزانه بیش از ۸۰ تن گوشت مرغ در کرمانشاه توزیع می‌شود

آب و غذا

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: روزانه بیش از ۸۰ تن انواع گوشت مرغ گرم و منجمد در استان توزیع می‌شود.

«عبدالحسین احمدی» اظهار کرد: هم اکنون روزانه بین ۶۰ تا ۸۰ تن بنابر نیاز بازار، گوشت مرغ گرم در استان براساس قیمت‌های مصوب اعلام شده توزیع می‌شود.

علاوه بر این روزانه ۲۰ تن نیز گوشت مرغ منجمد برای تنظیم و ایجاد تعادل بازار این کالا، توسط عاملان توزیع و با نظارت لازم توسط کارشناسان این سازمان توزیع می‌شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه با توزیع این میزان گوشت مرغ، نیاز بازار استان به میزان کافی برای این محصول تامین شده است، اضافه کرد: قیمت مصوب هر کیلوگرم گوشت مرغ منجمد ۴۸ و مرغ گرم ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان است.

برای تامین نیاز شهروندان به گوشت قرمز نیز توزیع گوشت منجمد در دستور کار این سازمان است به طوری که امسال تاکنون در مجموع حدود ۲۱۵ تن از این نوع گوشت در استان توزیع شده است.

در ۶ ماه اول امسال همچنین بیش از ۵۲۱ تن گوشت مرغ منجمد در استان کرمانشاه توزیع شده تا شهروندان مشکلی در تامین گوشت مرغ نداشته باشند.

 این میزان گوشت توسط ۳۵ فروشگاه و ۱۴ واحد سیار در سطح استان در حال توزیع است که برای سهولت دسترسی مردم به آن، ۵۰ مغازه مرغ فروشی و یک فروشگاه زنجیره ای با ۲۵ شعبه نیز به این تعداد افزوده شده است./ایرنا

0 نظر برای این مطلب ارسال شده است

نظرات

پر کردن فیلد های ستاره دار الزامیست