آب و غذا

- پایگاه خبری آب و غذا -

بررسی لایحه آبخیزداری در کمیسیون زیربنایی دولت

بررسی لایحه آبخیزداری در کمیسیون زیربنایی دولت

آب و غذا

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: اکنون لایحه آبخیزداری در کمیسیون زیربنایی دولت در دست بررسی کارشناسی است.

«محمد قربانی» درباره با لایحه آبخیزداری افزود: این لایحه با محوریت سازمان منابع طبیعی و مشارکت همه مجموعه‌ های ذی‌ربط تنظیم شده که پس از بررسی در کمیسیون زیربنایی دولت، و پس از تصویب در دولت به صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارسال شود.

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی با بیان این که وزارت جهاد کشاورزی با کلزاکاران تسویه حساب کرده است، اظهارداشت: وزارت جهاد کشاورزی تمام خریدهایی که از طریق شرکت بازرگانی دولتی انجام داده تسویه حساب کرده است و شرکت‌های خصوصی هم یا مستقیم و یا با کمک تسهیلات تسویه حساب کرده‌اند.

به شرکت مارگارین هم اعلام شده که وزارت جهاد کشاورزی آمادگی دارد کمک کند که تسهیلات لازم در اختیار شرکت قرار گیرد تا تسویه حساب انجام شود که هم رضایت کلزاکاران جلب شود و هم مواد اولیه مورد نیاز کارخانه برای سال آینده تأمین شود.

به شرکت مارگارین اعلام شده که وزارت جهاد کشاورزی آمادگی دارد کمک کند که تسهیلات لازم در اختیار شرکت قرار گیرد تا تسویه حساب انجام شود که هم رضایت کلزاکاران جلب شود و هم مواد اولیه مورد نیاز کارخانه برای سال آینده تأمین شود.

معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه  بر اساس قانون، تعیین تعرفه محصولات کشاورزی بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است اظهارداشت: تعرفه ۱۰۰ درصدی برای محصولات آب‌بر ابلاغ شده و از ابتدای سال ۱۴۰۲ اجرایی خواهد شد./ایرنا

0 نظر برای این مطلب ارسال شده است

نظرات

پر کردن فیلد های ستاره دار الزامیست