مدیرعامل آب منطقهای گلستان از آغاز آبگیری این سد به حجم 30 میلیون مترمکعب در آیندهای نزدیک خبر داد به گزارش به نقل از تسنیم ، بسیاری از شهرها و روستاهای گلستان سالهاست که با معضل کم آبی و تشنگی در روزهای گرم سال دست به گریبان هستند. ادامه مطلب ...

